RÓLUNK

Professzionális stratégiai tanácsadás a hazai agráriumban működő vállalkozások számára a marketing, a kommunikáció, a PR és a piackutatás területén.

Hírlevél regisztráció

PORTFOLIO BLOGGER

Támogatás

Az AgroStratéga elkötelezett az innováció és a társadalmi szerepvállalás iránt, ezért lett Az Év Agrárembere díj Agrárkutatás kategóriájának támogatója 2016-ban, a Kertészet kategória támogatója pedig 2017-ben.

HÍRBOX

 

Paradigmaváltás a vállalati kommunikációban

2012.07.04. 14:07 :: Pólya Árpád

Az Enterprise Group, a Siemens Enterprise Communications (SEN) kiemelt disztribútora szerint a következő években öt önmagában is meghatározó megatrend együttes hatása követeli ki az egységes kommunikációt (UC) a hazai vállalatoknál.

Akommunikacio.jpg SEN nemzetközi felméréseinek eredményei azt mutatják, hogy a döntéshozók 76 százaléka tervez kommunikációs beruházást idén, míg 2013-ra ez az arány 89 százalékra növekszik.

A vállalati kommunikációban zajló paradigmaváltás hatására gyökeresen megváltozik hogy hol, mikor és milyen módon lépünk kapcsolatba kollégáinkkal, ügyfeleinkkel, partnereinkkel. A régóta üzemelő kommunikációs rendszerek elérték határaikat, és képtelenek megfelelni a vállalatok és alkalmazottaik mobilitás és rugalmasság iránti elvárásainak. A trendek önmagukban sem elhanyagolható hatása azonban egymást erősíti, és együttesen kényszerítik ki az egységes vállalati kommunikációt.

A kutatások az alábbi öt megatrendet azonosítják:
 

  • Korlátlan mobilitás: A fejlett országokban a mobiltelefonok elterjedtsége közel 100 százalékos, és már jelenleg is világszerte 10 milliós nagyságrendben működnek tabletek a vállalati hálózatokba kapcsolva.
  • Új generációs felhasználói élmény: A vállalatok vezetőinek 70 százaléka szerint az alkalmazottakat produktívabbá teszi az érintőképernyők és más felhasználói élményt növelő technológiák használata. Az alkalmazottak 84 százaléka pedig már most is használja munkája során okostelefonját és tabletjét, és szeretne is csatlakozni vele a vállalati hálózatokhoz.
  • A közösségi média szerepe az együttműködésben: A közösségi kommunikáció egyre növekvő szerepét bizonyítja a napi 4 milliárd YouTube videó lejátszás, a havi 7,5 milliárd Facebookra feltöltött kép, és az évi 25 milliárd tweet.
  • Irány a felhő: A felhőalapú technológiai megoldásokat a gyakorlatban is széles körben bevezetik, hiszen már 2011 szeptemberében a vállalatvezetők 78 százaléka tervezett felhő-beruházást egy éven belül.
  • Rugalmas telepítés: A rugalmasan telepíthető, újszerű technológiák hatására két éven belül a privát felhő (34%) és a hibrid megoldások (31%) dominálnak majd a vállalati informatikában.


"A jelenlegi, hagyományos kommunikációs hálózatok átléphetetlen korlátot jelentenek a vállalatok fejlődésében. Fenntartásuk, magas hívásdíjaik és alacsony szintű együttműködési és kommunikációs képességük mindennapos többletköltségeket és működési nehézségeket okoznak. Minden ügyfelünk érzi a lépéskényszert, amelyet az is alátámaszt, hogy a nemzetközi felmérések szerint 2013-ban már a vállalatvezetők 89 százaléka tervez kommunikációs beruházást" - mondta Orbán Előd, az Enterprise Group ügyvezető igazgatója.

Forrás: www.news4business.hu

Szólj hozzá!

Címkék: marketing internet kommunikáció innováció fejlesztés piackutatás beruházás

A bejegyzés trackback címe:

https://agrostratega.blog.hu/api/trackback/id/tr474629010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.